Det är viktigt att du har aktiverat aviseringar på 1177, så att du får ett sms eller e-post när vi skickar ett meddelande till dig. Aviseringar aktiverar du under ”Inställningar” på 1177.se
Gör så här:
- Klicka på länken i ditt sms eller din e-post och logga in på 1177, hälsodeklaration finns i din inkorg under ”Se meddelanden”.
- Svara på frågorna om din hälsa och ange om du använder några mediciner.
- När du har svarat på alla frågor, tryck på ”Bekräfta dina svar”.
- Dina uppgifter sparas nu direkt i din patientjournal.
Om du inte kan fylla i hälsodeklarationen
Om du inte kan ta emot sms, e-post eller saknar möjlighet att logga in på 1177, då hjälper behandlaren dig att fylla i hälsodeklarationen när du kommer till ditt besök.
Om du vill ändra dina inskickade svar
Om du behöver ändra dina inskickade svar i hälsodeklarationen, prata med din behandlare när du kommer till ditt bokade besök.
Hade du nytta av innehållet på denna sida?
Skicka gärna förslag till oss på hur sidan kan förbättras
Tack för din återkoppling!
Senast uppdaterad: den 5 maj 2022