Vi använder webbkakor för att viss nödvändig funktionalitet på webbplatsen ska fungera för att ge dig en förbättrad upplevelse. Dessutom kan vi med ditt godkännande för analyskakor sammanställa statistik för att förbättra webbplatsen.
Här på hörseltekniska mottagningen får du hjälp om du har fel på din hörapparat eller något annat hjälpmedel för din hörsel som du har fått av Audiologiska kliniken.
Du kan inte få hjälp med akuta skador, om du är sjuk eller har problem med öronvax. Då ska du istället söka hjälp genom sjukvårdsrådgivning, vårdcentral eller akutmottagning.
Vid problem med uppkoppling till mobiltelefon eller app hänvisar vi till hörapparatsleverantören. Följ länk för respektive leverantör Phonak, Widex, GN Resound, Signia eller välj allmän anvisning om du inte vet vilken hörapparat du har.
Här kan du lämna ett meddelande till oss på Hörseltekniska mottagningen USÖ.
Inloggningen är personlig. Du kan bara utföra ärenden som rör din egen person eller där du agerar som ombud. Om du är under 13 år kan även dina vårdnadshavare läsa och sköta ärenden åt dig.
Ditt meddelande kommer att läsas av en medicinsk vårdadministratör som lämnar det vidare till den vårdgivare du söker.
Om meddelandet är av väsentlig betydelse för fortsatt vård och behandling kommer det att dokumenteras i din patientjournal.
Du får bekräftelse på avbokningen via 1177 Vårdguidens e-tjänster. Vid önskemål om ny tid skickar vi en kallelse hem.
Ditt meddelande kommer att läsas av en medicinsk vårdadministratör.
Om tiden för besök inte passar dig är vi tacksamma om du lämnar återbud snarast möjligt.
Inloggningen är personlig. Du kan bara utföra ärenden som rör din egen person eller där du agerar som ombud. Om du är under 13 år kan även dina vårdnadshavare läsa och sköta ärenden åt dig.