1177 e-tjänster
Med 1177s e-tjänster kan du se personlig vårdinformation och kontakta vården på ett säkert sätt. Du får också en möjlighet att vara delaktig i din egen vård. Du når e-tjänsterna genom att logga in på 1177.se. Du kan också nå dem via din mottagning - antingen på regionorebrolan.se eller 1177.se.
Missa inget - aktivera aviseringar i 1177
Det är viktigt att du lägger in dina kontaktuppgifter och aktiverar aviseringar i e-tjänsterna på 1177.se. Du får då ett sms eller e-post när en mottagning skickar ett svar eller meddelande till dig i e-tjänsterna.
För att logga in på 1177.se och använda e-tjänsterna behöver du ha ett svenskt personnummer och en e-legitimation, antingen antingen Bank-id, Mobilt bank-id, Freja e-id plus eller Telia.
Du kan inte logga in på 1177.se med bankernas Mobilt Säkerhets-id eller motsvarande e-legitimationer med lägre säkerhet.
Det här kan du göra när du har loggat in på 1177.se
Support och vanliga frågor om e-tjänsterna
Innan du ringer supporten - ta gärna en titt på vanliga frågor. Ofta hittar du svaret här:
Vanliga frågor och svar om e-tjänsterna
Kontakta supporten för 1177 e-tjänster digitalt
Du kan också ringa supporten för 1177 e-tjänster alla dagar kl. 06.00 - 22.00 på telefonnummer 0770-72 00 00.
Hat Ihnen dieser Inhalt weitergeholfen?
Wenn Sie Feedback dazu senden möchten, was wir besser machen können, können Sie dies tun
Vielen Dank für Ihre Einreichung
Zuletzt aktualisiert: Montag, 24. April 2023